Gile la minah ni....

Monday, May 16, 2011






korg mesti knal minah kat atas ni kan...
Salma Mentor... anak didik Erra...
sape x kenal...
gile la minah ni... suara pergh....!!!


semua lgu yg x berape nak best nak dgr
tetibe jadi sedap plak nak dengar bile minah ni
dah bawa kat mentor....


ak paling salute lagu yg 1st dia bawak...
Bertamu di Kalbu nyanyian jac...
serius ak x minat dowh lagu ni... x pernah nak layan pun...
tapi bile minah ni bawak...
adoi... meremang....!!!
sampai ak putar lagu tu kat utube brkali2... hahahaha


smlm dia bawa lagu Safura...
pebret tu beb...LoL


jom layan vocal mantapnye...








ni just pandangan ak je...
lain org lain taste...^^


korg minat sape plak dalam mentor tu...???
btw, minah ni sabahan =P




Santan by;

34 Ladas:

dill said...

dean sudah jatuh chenta sama salma :)

dill.

adwafarahin said...

suda lame x tgk tb
x tau mende yg berlaku..haha

sedey!

Yana Yassin said...

Salma mmg best,.. Suara leh buat bulu suma naik tau,.. aauuuwww !!! hihihhih

faiz said...

aku dah lame xtgk mentor..time aku tgk aritu xde sorang pon tersingkir lagi..

adol ihsan said...

Salam..

Tak layan la mentor.. Tapi bila baca entry ni, nak dengar gak suara dia..

Thanx upload video nya.. haha..

:)

Abu Bagi said...

tibi kat rumah sewa rosak!!!
damm dammm!!

amny said...

aisshhh !!!! dah laama xlayan mentorr..sapekah beliau..hehe

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
diy repair dan spray helmet lama

mungkin ramai yang jangkakan dia akan menang Mentor kali ni... kalau tengok bakat dan suara mmg dia dah ada

Unknown said...

hehe..apesal suara orang sabah ni mantop2 ek?hehe..din,ko nanyi la skali..letak dalam blog..kitorang nk dengar..hehehe

:: cikNuurul :: said...

yeahhh!,.salma ,..salma,..salma,.hehe,.org sabah mmg sore best2 ek,..?,.ce jwb jap,.hehe,.

Wafiy Suzly said...

salma ni stok aku panggil makteh je ^^

Aujinz said...

orang Sabah semua suara sedap sedap eik..
member aku pompuan suara dia pon power wooo...

Unknown said...

oh minat salma ke..suare dy hebat ahh

Farhan Zulhusmi said...

wah sudah jatuh cinta sama dia ye...hehehe..
farhan xminat sgtlah mentor...xtaw nape..emmm

YouSOF said...

Aku pun minat n salut Salma ni.. Suara memang MANTAP!


Tapi dia kalau dah gelak tak hengat ek hehhe..



Lagi sengal time Brader ketak² kata muka dia tak lawa masa episod awal dulu, agak down kot kalau kena camtu ek..




Aku tak dapat layan la, semalam aku bermusafir kejap la Dean..

BuDaK PeGheLiH said...

lama xdtg komen sini :p

saya minat salma jgk.. msa mula2 skali die buat konsert pengenalan.. mmg dah terjatuh hati dgn suara dia..

EzayHadry said...

wah bile ko nak nyanyi? masuk mentor taun depan sape mentor nye? hehe

czueka zulaikha said...

first time tgk dy nyanyi pun da target juara da ni hehe..
gila sedap kott dy nyanyi :P

tengkorakemas said...

dah banyak kali dia menang mingguan kan?banyak hadiah dia bolot

Bunga said...

iqa..iqa..hakahak

Noor Adibah said...

heee... ooo.. peminat SALMA upenye dean nie.. huhu

pehhh!!! dah lama tak jengung blog dean . haha. rindu plak. haaa.. ni baru dapat komen2. update blog jap.
senanya banyak no nak cite kat blog. tp tguu nanti nanti la..

p/s: jom pi tengok Nur Kasih The movie!! hehe.. Dean banje.. (chewah! macam dekat je kan kita.. ) boleh lak mintak banje2. nie.. ^^,

Unknown said...

tak minat rancangan mentor.haha.

Mario said...

aku tak tengok...hehe

Raffie9 said...

hmm... aku ga kenal sob sama ni cewe.. heheh *maklum-maklum

cik najah said...

salam .

pergh.. layan mentor erk ? hehe .

p/s: dah tau juara , bgatau qlah ye .
p/s/s: moga tuan blog terus ceria ;)

Miss Shikio said...

waaahh! mentor x layan sgt. tp slalu jugak dgr yang dia dasyat!

hahahah~

Ain Zulaikha said...

orang sabah majoriti pandai menyanyi dan suara mmg sedap lunak sangat..

Ze_Mhis said...

ooooo.. tak tengok rancangan ni. jadi tak tau tihihihi...

terbaru:
1. GUA TAU GUA EMSEM BILE PAKAI SPEK jangan.jeles.okeh
2. WOI MAKAN LA... GUA SUAP NI.
3. Budak Celup 22
4. JAHATNYA KAMU!!

anamizu said...

sabahan ^__^

tia @ Ini Kisah Tia said...

dah lama Tia tak layan mentor . hehe . btw , sabahan ? perhh ;)

lady-D said...

seriously aku x pnh tgk betul2 mentor yg musim ni..tp aku mmg dgr la org cite psl salma ni best kan..so, aku search la kat utube..bg aku mmg best la sore dia, ada dinamik, power tu xyah ckp la kan..mmg boleh pegi jauh la minah ni..wahhh, ada gaya pengkritik x aku..hehe

SITOT said...

wahaha..same la..minat salma..and play lagu dye tu berkali-kali.. sedap gile kot..

cik sakdi said...

bapak den suke sangat mentor. sampaikan nak layan drama melayu TV9 pon dia xbagi. haha tp kesiannya nant diorang xkemana pon.skejap je famous.

Sandra Azwan said...

Lagu Safura yang dia nyanyi last week tu memang gila habis! Great vocal performance!

Instagram