Gile la minah ni....

Monday, May 16, 2011






korg mesti knal minah kat atas ni kan...
Salma Mentor... anak didik Erra...
sape x kenal...
gile la minah ni... suara pergh....!!!


semua lgu yg x berape nak best nak dgr
tetibe jadi sedap plak nak dengar bile minah ni
dah bawa kat mentor....


ak paling salute lagu yg 1st dia bawak...
Bertamu di Kalbu nyanyian jac...
serius ak x minat dowh lagu ni... x pernah nak layan pun...
tapi bile minah ni bawak...
adoi... meremang....!!!
sampai ak putar lagu tu kat utube brkali2... hahahaha


smlm dia bawa lagu Safura...
pebret tu beb...LoL


jom layan vocal mantapnye...








ni just pandangan ak je...
lain org lain taste...^^


korg minat sape plak dalam mentor tu...???
btw, minah ni sabahan =P




Santan by;

35 Ladas:

Instagram