Ak Menang Contest....yey

Friday, May 20, 2011




mcm gempak je kan title ak ... hahaha
mcm mng hadiah utame je...
padahal mng saguhati je kot...
tapi, Alhamdulillah... syukur dpt juga menang...


ni la firsttime ak mng... hehe
hri tu ak join kontes 'I Light U' anjuran EZ...
cik DY_La yg tag...
Alhamdlillah ak n DY_La menang sguhati...
thanks cik DY_La cuz tag ak... ^^




ni la hadiah kitorg...
suke suki sampai melompat... 
*(nmpak sgt x cool) LoL


*ni berkat hari Jumaat Ni...^^




Santan by;

16 Ladas:

C`ayob.com said...

waaa tahniah geng!...boleh lah belanja makan ini kan.....heheh

faiz said...

hadiah lilin ke tu..

adwafarahin said...

yeay! dean menang!
dean hebat! ^^

aqmalazmi said...

pehhh..menang lah nie..nasib tak masuk..sebab kalau aku msuk mesti kau mnng gak..
heeeee

Abu Bagi said...

yey!! apa tu ko dapat, bak sini aku try..haha

lady-D said...

x sangka kite menang kan..hadiah sm lak tu..hehe..x sia2 aku tag ko..muahaha..tahniah2

Amoi said...

wahwahwah. tahu tak ai ingatkan tisu tandas. rupanya lilin eh?

cik azeya said...

congrets der.

dah lame tak join kontest. -_-

nurshaf said...

hehehe, best, sebabb tu menang, mesti penganjur pown naik terharu

Raffie9 said...

whaa.. selamat ya sobb..........

Anonymous said...

congrate..
layak pon menang..

*bnyk kan? bagi2 la kami

YouSOF said...

Tahniah Dean. Ok apa aku belum ada can lagi nak dapat hadiah contest on9 ni, tak dapat saguhati dapat 1st prize pun ok je.

Aujinz said...

tahniah tahniah... aku pun pernah menang sekali hadiah saguhati.. :D

dill said...

tahniah!

dill.

Shahrul Izwan said...

tahniah! :D

BuDaK PeGheLiH said...

tahniah :)

Instagram