Cupcakes : ak pon nak juga...

Sunday, May 15, 2011



dulu2 ak lagsung x suke pun cupcakes ni...
nampak je cantik, tapi rase hampeh...
korg jgn la heran klo rase x sedap ,
tapi harga lebih mahal dari nasi sepinggan...
cuz, ade yg gune herbs yg mahal2...
x pon additional flavor yg dorg gune tu mahal...^^

tapi, sejak ak dah reti nak buat bende ni...
ak jadi minat n suke plak...
mcm2 experiments la yang dah terbuat...
nak rase ni, nak rase tu...
nak hias cam ni, nak hias camtu... LoL

ni la antara koleksi yg terhasil...
ade yg ak buat tuk makan saje2...
ade juga yg buat tuk majlis tertentu... hihi
ala, bukan majlis besar pun... tuk befday sendiri je... ^^





Ni ak buat tuk hari jadi ak sediri... 
sedih kan... hehe

ala...
senang je klo korg nak ubah flavor cupcakes ni...
yg paling simple la, gune je basic dough tuk cupcakes...
then masukkan buah2 korg nak dalam adunan tu...
pastikan buah tu dah blended la... haha
pasti lagi ori rase dia, n lagi sedap dri yg korg beli... Yummy
slamat mencuba... 

*mmg byk cupcakes kat luar tu yg cantik2 n mahal2...
tapi klo buat sendiri rase puas sgt2... 

korg suke cupcakes tak...???


Santan by;

30 Ladas:

Instagram