RM2.50...? biar btui...!!!

Monday, June 20, 2011


lepas ak penat ber-blogwalking,
*(gigih ni lepas ade tenet... hehe...)
ak turun la bawah...
nak cari sesuatu tuk di-"lunch"-kan...
perut pun dah mule ber-disco2... haha


ak ni x biase lagi kat kawasan umah baru ni...
ak x tau pun mane makan yg best...
so, ak ronda2 je la sambil tgok
mane2 gerai yg ade lauk best...^^


then, ak mampir la kat gerai sorg kakak...
makanan dia menarik mata ak tuk tgok...
hidung ak tuk bau...
lidah ak tuk rase...
tangan ak tuk mencedoknye ke dalam tapau... haha


memandangkan berat ak yg telah naik
dgn bayaknye...
maka, ak amik la nasi putih, ikan goreng,
sayur kacang & sambal blacan...
nampak sedap je... x sabor nak makan...


ak : erm... brape kak...?
kakak tu : RM2.50
ak : brp kak...? *(mgkin ak salah dgr...)
kakak tu : 2.50 dik...
ak : *(uik, biar betul...)
trima kasih ye kak...^^


fuh... sejak ak kat KL ni,
x pernah la ak makan nasi lauk camni RM2.50...
murah gile... terbaek la... 
*(klo kat sabah 2.50 tu leh dpt nasi ayam.... hehe)
rase die pon sodap... layan beb... layan....
esok ak nak dtg lagi kat gerai kakak tu... ^^


***********

setelah sekian lama ak menanti...
akhirnye, cecah juga follower blog ak ke angka 555...
Alhamdulillah...
terima kasih tuk semua follower santan berlada...
tanpa korg, 555 tu ak xkan dpt... hehe


ni la follower ak yg ke 555 Harisa...
ibu muda dari Banting...
semoga dia jadi ibu n isteri yg mithali...^^



Santan by;

79 Ladas:

Instagram