Pak imam, bile nak habis ni...???

Tuesday, August 30, 2011


bile korg solat jemaah, 
then pak imam baca panjang2...
korang rase khusyuk tak...???

serius, klo ak tidak der...
solat ak yg mule2 ok, ok ke.. =P
akan jadi x ok bile imam tu
tetibe baca surah yg panjang2...
ak dh try jgn nak pikir ape2
tapi still juga mcm2 ade kat kepala ak...

"adeh... panjang la plak... bile nak habis ni...???"

nah kan, dah hilng khusyuk kat situ...
lagi2 time ak lapar...
bile Pak Imam baca panjang2,,,
kepale ak dah sampai kat gerai Kak Jue...

"nanti ak nak makan nasi goreng thai la... yum yum..."

"eh, semlm ak makan nasi, so mlm ni kene
makan lain la plak... nak mee bandung.... hehe"

" air plak nak kopi kaw2.... "

Pak Imam sepatutnye kene la paham...
nak handle beratus jemaah ni kan payah...
lagi2 bile mase trawih ni...
dah la kene buat bayk rakaat...
bg plak surh2 pnjang...
mane tak masjid makin kosong...
x der strategi langsung nak tarik jemaah...!!!
klo semua org alim macm Pak Imam ok la kot...
tapi klo semua mcm ak.... mcm mane...??? huhu


ape2pun, x leh la nak slhkan Pak imam 100%...
slhkan diri sendiri juga...
cuz x jadi alim mcm pak imam... 

k bye...^^


Santan by;

41 Ladas:

Instagram