Lailatul Qadar : Ak semakin sibuk meng....

Sunday, August 21, 2011


Ptg tadi lepas balik lawat adik bongsu
kat hostel....


"mak, atuk ngaji ke tu tdor..???"


"ngaji la... ko ni..."


"habis... knp mata dia tutup...?"


"dia hafal la..."


"klo hafal, knp dia pgang Al-Quran..."


"ye la, bile dia rase ade yg x sure tu
dia rujuk la... ko ni pun... sdh2...
ko dah sampai juzuk mane...???"


"er... er... juzuk mane ntah..." huhu


skrg ni kan dah masuk 10 mlm terakhir
bg bulan ramadhan...
kat 10 mlm ni la yg dijangka akan turunnya
malam yg lebih baik dari seribu bulan..
Iaitu malam Lailatul Qadar....


atuk, abah n mak aq semua makin memperhebatkan
ape yg patut diperhebatkan bg mrnyambut
kedatangan mlm tu...
tapi ak... ak... ak plak makin sibuk.... ;

  • mengemas bilik....
  • mengemas rumah...
  • mengecat...
  • dan mcm2 meng lagi.... huhu
bilik ak lepas kemas 2 hari... capek... huhu

tapi yg pasti terawih ak x de ponteng lagi...
azam tahun ni x nak ponteng satu pun... hahaha
korg ade...??? =P

ape2 pun, mari la sama2 kita beramal
menyambut kedtgan Lailatul Qadar...
mlm ni sekali je dlm setahun...
semoga kita sama2 mendapat keberkatannye...
Aminnn....^^


Santan by;

35 Ladas:

Instagram