Dah 26 Tahun Raya Tanpamu...

Friday, August 26, 2011


sbnrnya ak x der idea nak tulis ape...
tu yg lame x update...
entry ni pun sebab Budak ni bg idea kat ak...
thanks tuk dia... ^^

Mase tahun 4...

"ok murid2... hari ni kita nak share
pasal fmly masing2..."

"maksud cikgu, fmly tu yg mcm mane...?"

"famly la... ade emak, abah n adik-beradik"

"mak ngah n pak sue x masuk ke cikgu...?"

"x yah la.... erm... 
ok kite mule dari kamu dulu....
cube crita pasal fmly kamu...."

"kami ade 7 org semue...
emak, abah n 5 org adik beradik.."

"kamu ke yg sulung..? "

"ye cikgu... saye yg sulung... 
yg kedua dah meninggal....
huhuhu.... waaaaa..... T_T"

ak pun x tau n x pasti...
kenp ak tetibe nangis time tu....huhu

tahun ni, dah masuk 26 tahun dia pergi...
kembali pada illahi...
mase tu umur dia x sampai setahun lagi...
ak plak bru setahun lebih...

x sempat ak kenali dia...
x sempat nk kongsi tawa n tangis...
x sempat nak manje2...
x sempat nak gaduh2...

nk bt cam mane...
Allah lagi menyayanginya....

Ni je la satu-satunye pic dia yg ade....

ak tau...
walaupun kite x sempat berkenalan...
tapi kau tetap menyayangi kami...
semoga rohmu ditempatkan
dalam golongan yg beriman.... Amin

Ramadhan dah nak pergi...
syawal tiba lagi...
walau kau tiada dissisi...
tapi tersemat di dalam hati...^^


Santan by;

39 Ladas:

Instagram