Nak enak, Tak nak anak...

Monday, November 7, 2011



lately, byk gile citer pasal buang bayi...
tiap hari ade je cite pasal tu...
x kire la kat METRO ke...
Utusan ke..
Berita Harian ke... 
semua duk pok pek pok pek crita pasal buang bayi...


terkesima juga tgok...
ade yg kat dlm mangkuk tandas...
dalam longkang...
dalam tong sampah...
ade juga yg kene campak dari tingkat 
yg brtingkat-tingkat...
lg yg terbaru ade plak yg kene tuttttt... oleh abah sendiri...
gile horney setan tu... adeh....

x der ke rase kasihan dlm hati dorg...
x de ke rase simpati...
x de ke keperimanusiaan...
x de ke rase bersalah...
klo btul pun x nak bayi tu...
pakai la kondom time itu2...
jgn nak enak je... tapi x nak anak... 

cube la ambil ikhtibar peristiwa Sa'i...
Siti Hajar sanggup berlari dari Safa ke Marwah...
7 kali ulang alik...
dlm panas yg terik...
untuk sedikit air buat si Anak...
betapa kasih dan sygnya dia terhadap anaknya Nabi Ismail a.s...

Lempar beruang dgn batu,
amik batu lempar lagi beruang itu,
kenapa dibuang bayi itu,
sungguh jahat orang itu...!!!

mane la tau kot2 anak korg jadi cam dia ni... bukankah senang hidup korang... popular lagi... ^^



Santan by;

22 Ladas:

Instagram