keje keje keje...

Thursday, November 3, 2011


1st, ak nak ucap thanks pada
korg semua yg wish ak kat entry lepas...
Alhamdulillah... 
akhirnya Convo juga ak kat Taylors University tu...
cuz Convo yg lepas ak tak pegi...
tgah Practical kat Lafite - Shangri La, KL...


Skrg ni dah pun masuk alam keje...
kire x sia2 juga la ak amik bidg masak2 ni...
cuz skrg dah pun keje kat Prego...
Restron berkonsepkan fundining kat The Westin otel...^^


Ni la Restron tempat ak keje...^^

mmg la suke masak2...
tapi x tepikirpun akan keje dlm bidang ni...
cita2 dulu nak jadi guru...
ni jadi tukang masak plak... hahaha


kire epy juga la keje bidang ni...
mula2 tu agak bodoh juga...
cuz byk bende x biase lagi...
lame2 dah ok la... dah cekap sikit... prasan je... LoL
Income pun agak masyuk juga...
walaupun x byk, tapi ak rasa berbaloi la ngan keje ak...
cukup juga la tuk byr apa yg patut di bayar... ^^




klo korg free2 tu
mai la PREGO... makan sane mmg best...
mahal sikit tapi berbaloi la...
lagi2 klo ak yg masak... LoL




Santan by;

13 Ladas:

Instagram