Dah nak raye...???

Friday, November 4, 2011


Bile...? : Nov 2, 2011...
Mane..? : dlm keta otw to jln TAR...
Sape2...? : ak, ngah (adik laki), kakak (adik pompuan)


♪♫ooooo balik kampung....♪♫
♪♫ooooo balik kampung....♪♫
♪♫hati girang.....♪♫


ak : aik... asal dari td ak dgr radio ni
asyik putar lagu raye...??? pelik...


kakak : ye la... kan dah nak raye...


ak : raye..??? bkan lame lagi ke...?


Ngah : adeh... raye hari ahad ni la bang...


ak : biar btul...???


Kakak : btul la... dah kompom pun...
tu la abg, asyik keje je sampai x igt...


ak : x de la mcm tu...
cume ak mmg lgsung x rase pun mcm nak raye...
ye la... ak balik keje kul 11...
sampai umah, mandi, online jap, tdor...
sbb tu la kot x terase... TT


Ngah : mmg x terase sgt pun...
lagi2 mama n papa kan kat Makkah...
kita asyik pikir pasal dorg je...lgsung x pikir dah nak raye...


Kakak : btul tu... semoga mereka sehat
dan selamat pulang dgn Haji mabrur... 


ak n Ngah : Aminnnn....




sumpah... btul der...
ak x prasan pun yg ahad ni dah nak raye korban...
igtkan. ahad depan lagi...
adeh....


tahun ni raya Aidiladha hanye  ngah n adik bongsu je kat kg...
ak n kakak x dpt nak balik beraye...
ak x dpt cuti...
kakak plak ade exam...
mmg terbaek dari ldg ... !!!






Santan by;

10 Ladas:

Instagram