Thanks BFF... ( 13 Feb )

Friday, April 2, 2010




erm...
dah agak lame tak update my blog nie...
huhu
bukan aper...
bru jer rase free sikit...
cuz
semalam was my last paper
for
my final exam..... thanks god......
now
mmg la terlalu free sesangat.... =(




13 feb yg lalu.... my BFF awie, abu n mad nor telah menyambut my befday kat Kelly's Rogger the Curve....
bestnyer.... ni la 1st time in my life sambut befday... huhu
dean rase terharu sgt.... walau pon hari dah jauh malam n kedai dah nak tutup...
dorg sanggup juga mengajak dean tuk bende nie... malah tu mmg agak mengenyangkan... dah la makan kat situ... then makan kek plak.... special kek dri secret recipe yg tertera
"FYI GFY hepi befday dean"



nak wish ape erk...???

kitorg makan sikit jer cuz dah kenyang sgt...

my mum was wishing me a hepi befday... thanks mum.... luv u !!!

bestnyer... terharu sgt..... they r my bff 4ever n ever....
dah habis makan... kitorg round2 the curve jap... snap sane snap sini.... wow... so fun....
then kitorg balik dalam kul 11:45 mlm..


.

time kitorg lalu tol kat NKVE cun cun kul 12 tgh mlm... awek yg jage tol tu pon say hepy valentines day kat kitorg.... hahaha
to my friends... thankssss a lot... this is my bestie befday.... =))





Santan by;

0 Ladas:

Instagram